Asiakkaamme ovat tyytyväisiä Modeon palveluun

Toteutimme jälleen asiakaskokemustutkimuksen, jossa asiakkailtamme kysyttiin, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat Modeota yrityksenä.

Kyselyn avulla saamme arvokasta tietoa ja palautetta asiakkailtamme palvelun ja yhteistyön sujuvuudesta. Tämän avulla voimme kehittää toimintaamme sekä parantaa asiakaspalvelumme ja työmme laatua. Tavoitteenamme on tarjota parasta palvelua asiakassuhteen jokaisessa vaiheessa.

Kyselyn perusteella Modeon asiakkaat ovat pääosin tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Modeolta saamaansa palveluun. Tuotteemme koettiin enimmäkseen odotusten mukaisiksi ja laadukkaiksi. Lisäksi toimituksen ja asennuksen koettiin onnistuneen pääasiassa sovitusti.

Saimme kiitosta etenkin näistä:

• Tuotevalikoimamme on laaja ja mielenkiintoinen ja vastaa asiakkaan erilaisiin tarpeisiin.
• Asiakkaalle räätälöidään ratkaisut ja asiakkaan tarvetta ymmärretään hyvin.
• Teemme tarjouspyynnöt nopeasti ja kaupankäynti on sujuvaa.
• Hintamme ovat kilpailukykyisiä ja edullisia.
• Sujuva yhteistyö on jatkunut jo vuosien ajan.
• Olemme nopea ja nuorekas yritys.
• Tuotteemme ovat laadukkaita ja etenkin sähköpöytämme ovat olleet todella hyviä.
• Modeon sisustussuunnittelupalvelu on hyvä ja nopea.
• Toimitusvarmuutemme on hyvä, toimitukset sujuvia ja asentajat osaavia alan ammattilaisia.

Muutamissa palautteissa mainittiin koronan vuoksi tapahtuneet yksittäiset kalusteiden toimitusviivästykset. Tällöin toimitus ei tapahtunut alkuperäisen aikataulun mukaan, mutta viivästyksestä kommunikoitiin hyvin. Lisäksi toivottiin viestintää, jossa kerrottaisiin uusista ideoista sisustukseen ja toimistojen viihtyvyyteen.

Asiakaskokemustutkimuksen Modeo toteutti nyt toista kertaa yhteistyössä Kokemuksia.fi kanssa.

Kiinnostuitko Modeosta? Tutustu ja lue lisää meistä.

Tutustu